We Are The Champions

Bugün uzun süredir yaşadığım en "garip" gün.
Bugün güzel bi gün.
0 dan başlayayım.
Sabah kalktım ve okula geldim.
Bi sürü sınavın sonucunu öğrendim. Hayatımı dönem dönem bok eden matematikteki problemimi artık çözmüştüm. İnan bana blog çok genel yazıyorum.
Daha sonra süper bir beden yaptık.
Takımda en sevdiğim arkadaşlarım vardı
Teko,Oğuzhan ve Alican KODUUK KODUUK!
Hentbol takımımın bi elemanıyım artık,herkes beni çok seviyo.
Son olarak bi dersaneden iyi bi indirimler kazandıımı örendm :).


I live with my beertube. Drink it foreeva.

2 yorum:

Oğuzhan dedi ki...

Hentball bir kas sporu mudur sorunsalı geldi aklıma bu yazıyı okuyunca. Sevindim kanka senin adına:D

varlık dedi ki...

Maçı bırak sana bişey olmasııın kardeşiiiim:D Hakket ya on numara maçtı dehşet keyif aldım