Götürün Buralardan

Götür Buralardan (feat Deniz)

Verse 1;

Bi gece çikip gelebilirim kendini koru kadin
Herseye böyle basliyorum gün geldimi unutalim
Sabah 6'da ilk minibüsle evine gitmek zor adamim
Bu takdiridir yaratanin her gün elimi yikatanin
Yillarca underground rap bedava rap
Birde üstüne duyulan bunca nefret
Biseyler yapmam ve savasmam gerekiyo
Çünkü annem hayiri cevap olarak kabul etmiyo
Hayata basliyorum haydi bakalim hayirlisi
Kendi evim sokaklarin en bayirlisinda olsun
Rapçi forsu bi yere kadar her mekanda toysun
Konusu dahi olmayan sarkilar hayati anlatir
Tehlikeler atlatirsin çeteci rapçi imajinla
Bende yasamak istiyorum 10 arabayla garajimda
Silahlar patlayabilir ceza evinde tanidik çok
Beynimde bi seytan var yesil gözlü bicirik yok

Nakarat [Deniz] ;
Bu güne kadar yaptiklarimdan
Hiç bi karsilik alamadim ama
Bunaldim artik sikiltigim yeter
Düsünmekten her günüm dert keder
Istemiyorum anne beni al yanina
Sarmala koru eskisi gibi
Tut elimi götür beni buralardan
Yoruldum ben bunca olanlardan

Verse 2 ;

Malcolm X ve Ugur Mumcu ayni örgüt vurdurdu
Bi gün sira bana gelirse diye silahimi doldurdum
Kostururken gördüklerin hayallerini yikabilir
Ciger verdigin kediler cigersiz çikabilir
Rahatta patlar aptal sikintidan insan alttan
Al lan tantanayla hantal hatunuyla Tarkan
Patakla paydar olma pompaliyla oyna boyna
Zorda kaldiginda koyna giren hatununda aynada
Bu torbada hiphop ve zehir iki dumanda bitirir
Ben rap yapmaya çalisan 12 yasinda bitirimdim
Birikimli az buçuk ailem yani aç kalmam
Para için bi bok yapmadim zaten param var
Nazim'lar Ahmet'ler asildi Deniz'ler
Siyasal dönemler 68'ler
Benimse eski günlerim var geriye gelmeyen
Bi çok orospu taniyorum parayla vermeyen

Nakarat

1 yorum:

Oğuzhan dedi ki...

sözler çok sağlam, çok hoşuma gitti