Kendine İyi Bak

Kendine iyi bak
Bugün biraz üzgünüm..

Verse;
Çoğunluk herşeyi kabullenendi
Kim kimi yendi, çok mu önemli ?
Bana baksana benden sanane
Kendimi anlatamadım hiç kendime
İçim ağlar deme sakın dayan
Gözlerinin rengi yıldızlardan
Yanıma gel be pamuk prenses
Kafamın içinde paniktir her ses
Yetmedi yak bitmedi çek için
Doldu dumanı dost bildiğin için
Sen de mi iğrendin benim gibi ?
İşin içi çıkarsa hep canım cicim
Uyan rüyadan, kalk bu yataktan
Uyan rüyadan, kendine gel Can
Uyan rüyadan, bir kere baksam
Geri dönemem ben anlatamadım
Tutamayacağım her sözü ben verdim
Boşver desem de boşveremezdim
Bilirim ben sonu hep aynı
Ağrı ve boktan his bu her yerim
Deli gibi med ve cezir bu gönlümün
Hastalıklı yanı size kalsın
Git yalan olunca dön gel dediler
No.1 susunca başlayamazsın
Şimdiki dostumun adı bir hiçlik
Hep bir ağızdan "kendine iyi bak."
Her yeri sararsa hatıralarım
Herşeyi değilde kendimi yakarım
İnsanlar boş kutu gibi dostum
Tekmeledikçe be ses çıkarırlar
İçine atanlar intikam hırsı
Geçmiş kırmızı kutu kola tarzı
Uyan artık rüyadan dedi
Kimseye anlatamadım derdimi
Benim hayallerim derin bataklık
Seni de çeker içine uzak dur artık
Yağmurdan önce gelen hiç
Zaten ölmeye gelmedik mi biz ?
Sen beni boşver kendine iyi bak
Yalan be yaşayabilirsin bensiz..

No.1-Kendine İyi Bak.

_____

Doğumgünü yazısı sabaha (:

0 yorum: