Alcatraz Connectionz

Blogumda bi albüm incelemesi olayına giricem bildiğiniz üzere rap müzik seven bi insanım. O yüzden albümleri dinlememiş olsanız bile anlatış tarzım konusunda ne eksik ne kötü onu belirtecek tarzda yorumlar yazarsanız sizi öperim. (:

Şimdi Alcatraz Connectionz Sansar Salvo'nun başında bulunduğu oluşum olan Alcatraz'ın anlaşıldığı gibi bağlantıda olduğu isimlerle yaptığı albümü. Albüm totalde 22 şarkıdan oluşuyor. Toplama bir albüm gibi.

Albüme genel bi bakış atarsak

Sözler: %78
Beatz: %80

Track 1: Rahat Ol-Sansar Salvo-Şehinşah-Telaş-Hayki

Şarkı beat bakımından değişimli ilginç bir şarkı Sansar herzamanki gibi iyi bu şarkıda. Şehinşah kısa bi verse okumuş ama bildiğimiz Şeyho herzaman iyidir. Telaş'ı iyi buldum bu şarkıda. Hayki de 4-4lük bir performans sergilemiş. Albümün önemli şarkılarından.

Track 2: Vakti Geldi-Dirty Cash
Beat gerçekten hoş üstüne güzel sözler okunabilir. Dirty Cash'in sesi çok gitmemiş bence pek beğenmedim. O beatin üstüne daha iyi okunabilirdi diye düşünüyorum. Yine de Dirty Cash kendini geliştirebilecek bi MC.

Track 3: Mankafa-E Life aka Simsar
Bu şarkının beatini de beğendim. Fakat e-life...

Track 4: Meydana-Sansar Salvo feat. Rıfat Al Zein
Sansar çok net okumuş bu şarkıda kalitesi yine belli.
"Üstümüzde Versace ile getto da geziyoruz."
Rıfat Al Zein'e gelince Almanca giren vokal fena değil bence beğendim açıkçası.

Track 5: Logaritma Kafiyeler-Pit 10 & Sansar
Türkçe rapte en sevdiğim 2 mc bu şarkıda beraber olmuş.
Ama beat çok üstte ve kayıtta bi sorun var sanki.
Beati çok sevmedim, Scratchler dışında tabii ki onlar gayet iyi. Aslında beatin oldschool bi havası var ama pek sarmadı. Pit10 da Sansar da güzel okumuş. İyi bi şarkı en azından isimler önemli.

Track 6: Mafsal-Karaktersiz Rapciler
Bu albümde en fazla dinlediğim tracklerden biri.Mafsalı önceden beri severim gerçekten iyi bi yetenek ve daha da gelişecek bence. Beat çok iyi nakarat olağanüstü iyi sözler de süper.Bu şarkı da en önemli parçalardan albümdeki.

Track 7:Gelişine Koduk-Sansar & Heja & Efsun
Sansar kısa bi verse ile girmiş. Çok beğenmedim doğrusu daha iyi yazabilirdi. Beat orta. Sansar nakaratta iyi okumuş. Heja'nın sesini beğeniyorum o da iyi okumuş sözleri de gayet iyi. Heja da çok önemli bi yetenek. Efsun'a gelince bi ses artması falan oluyo çözemedim ama iyi sayılır.

Track 8: Derdim Var- Drainoff & 9.C.C aka Recai
Beati çok çok hoş bi şarkı. 9.C.C zaten herkesin saygı duyduğu oldskool bi kişi kalitesi de belli. Drainoff da çok iyi okumuş bu şarkıda. Bence güzel bir şarkı yani klasik olmasada belli zamanlarda dinlenecek bi şarkı.

Track 9:Full As-Sansar Salvo-Dervizz-Heja
İsmiyle dikkatimi çekmişti bu şarkı. Sansar yine ilk giriyo ve şarkıyı bitiriyor. Sansar artık sonradan girsin şarkılara :). "ve taşoda beybi deme modası geçti..."
Dervizz Almanca söylemiş sanırım pek yorum yapamıyorum o yüzden. Heja iyi okumuş iyi yazmış. Heja'dan çok şey bekliyorum.

Track10:Beni İyi Tanı-Heja feat. Kily
Şarkı kayıt kalitesi olarak üst düzey mixler çok iyi yapılmış. Heja güzel giriyor ve güzel devam ediyor güzel okumuş bence. Nakarat da hoş olmuş. Kily Fransızca okuyo sanırım o konuda pek konuşamıyorum.

Track11:Esmeralda İçin Kambur Akımı-SansarSalvo&Mafsal&Newada&Rapozof&NeşetKılıç&DirtyCash&SoğukDenge&Fieber
Sultanaya 8 kişi tecavüz etseler ( Teksen :) ) daha iyi olurdu heralde. En önemli tracklerden kesinlikle dinleyin her mc 4-4lük özellikle Sansar ve Rapozof.

Track12:Pankçıların Yediği ve Rakçıların Sevdiği-Mafsal
Aha bu süper şarkı. Mafsal güzel yazmış.Dinleyin,dinletin.

Track13:Savaş Var-Önder Şahin & Sansar Salvo
Önder en sevdiğim rapcilerden biridir çok sağlam bi stili var bence. Sansar'da nakaratta ve okuduğu verse'de çok sağlam olmuş. Savaşın kasvetini yansıtıyorlar direk.İsrailin Filistine girdiği bugünlerde hoş bi şarkı.

Track14:Gözlerimin İçinde-Sansar Salvo
Sansar'ın en güzel şarkısı bu şarkı.Sansar bu şarkı hakkında şunları söylüyor:
"Hastanede kaldığım sürece yaşadıklarımı anlattım o şarkıda. Kim tarafından yayıldı bilmiyorum ben 2. albümüme saklayacaktım. Hiç hoş değil benim güvenimin bu şekilde sarsılması artık birçok insanla unreleased şarkılarımı paylaşmayacağım. Hastaneye ilk girdiğimde kolunda serumla gezen kokain i bırakmaya çalışan bir hastayla tanışmıştım onu anlattım biraz. Şoklar uyuşturucu bağımlıları ve ağır hastaların kaldığı kapalı bölümde veriliyordu ben açıkta kalıyordum şok için oraya gidiyordum ilk şoka girdikten sonra çıktığımda sarsılmıştım ve gözlerim dolmuştu bu normalmiş ilk seferde. Bir abiyle odasına gittik bana biraz nasihat verdi moralimi düzeltti o uzun süredir tedavideymiş ve o gün çıkacakmış Sorunu eroin... Onun içinde bir iki satır yazdım çok özeldir o şarkı. Umarım o da dinler. "

Track15:Zihin-Heja & Telaş
Fena bi track değil. Nakaratı ağza pelesenk oluyor.

Track16:Katil Olmak İçin Güzel Bir Gün-Pit10
Pit10 çok iyi yazmış sözler ve beat çok uyumlu. Albümün güzel parçalarından,Pit10 farkı çok belirgin. Kayıt kalitesi de iyi baya. Nakarat da çok hoş.

Track17:Gönderilmemiş Mektuplar-Sansar Salvo & Pit10
Çok çok güzel bir şarkı Sansar'ın Olympostan ayrıldığı döneme falan bir açıklama getiriyor. Pit10 ve Sansar gerçekten güzel yazmışlar ve hoş bi şarkıya imza atmışlar.

Track 18: Kazandığımız Dostluk Olsun-Günah feat. Terror Eastanbul
2 İsimden güzel bi şarkı çıkmış hoş bi track.

Track19: Sensiz Anlamsızım-Rahdan & Medusa & Onat
Sevmedim,Rahdan'ı çok sevmiyorum. Medusa iyi diyebiliriz. Onat da idare eder.

Track20: Yatılı-Sansar Salvo & Defkhan & Erk.Man
Baştaki Skit çok sağlam. Sansar yine iyi girmiş şarkıya. Sansar kariyerinin zirvesinde şuan bana göre. Beat çok güzel. Defkhan ve Erkman da iyi okumuş Defkhanın ses tonu oldukça yerinde bozmaz umarım. Erkman'ı daha önce hiç duymamıştım fakat onu da beğendim yetenekli bi isim.

Track21: Herşey Zamanla-Günah & Dirtycash
Genç isimler çalışmaları gerek bu şevkle devam ederler umarım. Kötü bi şarkı değil.

Track22: Duygusal Olmaya Gerek Yok-Sansar Salvo & Şehinşah
Albüme güzel bi bitiriş. Sansar süper yazmış ve okumuş. Şehinşah değişik bi stilde okumuş fakat beate gitmiş ben beğendim.

0 yorum: