Bugün benim doğumgünüm.

Arkama baktım. 15 tane çocuk var. 16. sını aldım öptüm ve aralarına gönderdim. Şimdi 17. nin elini tutuyorum.

En güzel doğumgünlerimden birini yaşadım bu yıl. Arkadaşım,dostum dediğim tüm insanlarla (bazıları olmadı ama olsun onların yürekleri bizleydi eminim.) beraber kutladım doğumgünümü. O eğlence ortamında bile duygulandım aslında beni o kadar insan sevse bile yeter.

Yıllar geçti bisürü şey değişti hayatımda ama şöyle bakınca iyi bi insanım ve güzel bi hayat yaşamışım. Anılar kimi zaman acı ama çoğu zamanda tatlı.

Şaka maka yaşlanıyoruz haa...

Ama bi his var içimde 16 yaş harbi super sweet olacak. Sevde var bu yaşımda kesin süper olcak :D.

Nice yıllara bana (:.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Süpersin.d

Sinan Mutlu dedi ki...

Sevenlerin bir de Adana şubesi açmış. Selam yolluyor hepsi :)