-Nasıl böyle boktan olabiliyo?

Valla bilsem bende kendimden geçmişçesine adıyla orgazm yaşamazdım. Hayatım boyunca kah kazandım kah kaybettim ama hiçbişey son zamanlardaki kadar koymadı.

Emek verme durumuyla ilgili olarak inancımı sarstıracak tecrübeler yaşıyorum. 4 gün boyunca 2 saat kafam mı güzel arkadaşım? sandalye tepesinde pinekliyorum.
O gün o saat o dakika geliyor ve lanet bi ağrıyla işe girişiyorum. 10 askerden 2sini vuruyorum çıkıyorum.

Nitekim yine elimize yüzümüze bulaştırdık bazı şeyleri. Hep bişeyde iyi olmak istedim şu zamana kadar oldum mu olamadım mı bilmiyorum ama iyi olduğum şeylerin kısıtlanmış olması veya bisüre sonra bırakmak zorunda kalmak çok kötü oldu benim için. Hep bi çıkış kapısı vardır ya o kapıda kapandı gibi düşünün.

Tüm bunların dışında iyi gitmesini istediğim şeyler iyi gitmeyince bu hale geliyorum. Çabalarımın boşa gitmesi en tiksindiğim şey.

Velaasıl kelam herkesin kendine göre 2. bi çıkışı varken ben hep aynı kapıyı tekmeliyorum. Bigün açıcam o kesin ama aklım hep arkadaki kapıda kalıcak. Belki gün gelir o kapıda açılır.

0 yorum: