Bir el ve dağ busesi.

Saian SS...

Yargıla beni,gücün yeterse gel ayıkla saf günahlarım
Yakamda dertse dert
Ben yani kendim,şimdi ben dünyaya karşı durmakla meşurum
Ve şimdi elvedadan önce bi takım sözlerim var kendi gönlümce
Beyin kıvrımlarımı tartaklayan örümcek ve küserek bırakıp gitmek herşeyi
Bi yanım gitme kal,bi yanım gitte gelme
bir tarafta ah o kült!
bir tarafta o yazgı ve o zafer
ordusunun başına geçmeyecek artık o eski muzaffer
ardımda kalan sanal soyut teknoloji ve bir kaç parça dijital materyal
ense köküme bağdaş kurmuş oturmuş emperyal
ve layikse biter herşey bir yaz,bahar,kış günü
popülizmle tanrılaştırdıklarınız
işte rap te sonsürüm
gayrimülteciyim yeni topraklarımda ve bitti herşey
ama ben yine buralardayım
raptir menşei
tekrar birleşmemiz radikal olacak
ben kan vericem
sizi seviyor olmam bu savaşı kesintiye uğratmaz

"gidişimi başka türlü açıklıyamıyorum..."

0 yorum: