Yine de şahlanıyor aman.

Nasılsın,iyimisin?
Herzamanki gibi iyisin.

İyi iyi bende iyiyim.Kimi zaman lanetli olduğumu düşünmem dışında iyiyim.
Son günlerde ne oluyor,hayat monotonlaştı lanet okulun araya girdiği hergün gibi.Hiçbir aksiyonum yok.Okula gidiyor geliyorum bişeyler yapıyorum oyalanıyorum,ömür dolduruyorum kısacası.

Ama yarın akşam özlemini çektiğim yaklaşık 1 yıldır yanından geçmediğim hentbol salonlarına geri dönüyorum.İçim pır pır bilemezsinis..
Elime yine iğrenç kokan yapışkanlardan sürmek istiyorum.Çılgıncasına faule maruz kalmak istiyorum.

Yarınki matematik sınavı bile umrumda değil.O topa tekrar dokunmak umrumda.

Bu güzel haberlerin dışında herşeyim yolunda diyebilirim.Sınavlarımın çoğu orta derecede geçti.Mat dışında tabi.Ona da alıştık.Nasıl olursa olsun.(:

Yinede,yine de şahlanıyorum.

karargahtan ceyexti.

0 yorum: