Küçük ellerine

Titreyen bedenine
En sert kış yağmurlarından bile daha fazla akan göz yaşlarına
Isırdığın dudaklarına
Sinirle çatallanan sesine
ve daha başkalarına

Bugün yine seni kırdım,yırttım attım yine. Beni biliyorsun. Kendime hakim olamıyorum.
Her seferinde küçük ellerinle beni ittiriyorsun. Ama hep seni eziyorum ben...

Lanet olsun bana.

Bazen o miniminicik olduğun fotoğraflarına bakınca sana kıyamıyorum. Çok tatlısın bi bilsen.

Seni üzdüğüm için çok özür dilerim.
Haklıydın,seni kimsenin önünde üzmemeliydim.
Aslında hiç.

Beni senin kadar kimse sevmedi,sevemedi.
Sense benim her kötü tarafımı sevdin. Hepsiyle barışık olmayı öğrendin.

Neden sana kötü davranıyorum bu kadar neden sert tepkiler veriyorum.

"İnsan hep en sevdiklerine zarar verir."

Aynen öyle. Bu laf duyduğum en doğru laf. Ve seni o kadar çok seviyorumki...
Tüm nazımı sen çekiyorsun belkide bu yüzden.
Ben sana kızsamda bağırsamda senden kaçsamda peşimde ol tamam mı?

Lütfen. Sana ihtiyacım var her saniye.

0 yorum: