18 Nisan Gecesine Bişiler

Şu an TEXIR kardeşimle (teksen) beraber dondurma yemekteyiz. Bu blogu biraz evvel kafama estiği için yazıyorum. Limp Bizkit-I'm Broke çalıyor. Bi yandan Worm ile sohpet halindeyiz. Çok cool blog girer ama ruhu çobandır.

Böyle bi gece işte. Bi gün daha silinirken ömrümüzden yataklarımıza ağzımız bi karış gülümsemeli giricez inşallah amin.


______________________________________________________________________


İlk defa bi arkadasta kalıyoruz yatılı.İyikide İsa kardeşimizde kalıyoruz şükür.Başka ellere muhtaç değiliz yani.Allah etmesin.

13 yorum:

Oğuzhan dedi ki...

"Cool olmak neme benim
Ben bir garip çobanım.
Çoban diye aşağılayana
Girsin benim kavalım."

-İzzet-i Nefs'ine hakim olamayan Worm

İsa dedi ki...

Çobanlığı ezik gören solucana
Tek sözüm akıllı ol
İnsanları ezmeye çalışacağına
Sus da bak kendi dalgana
Saflığına demiştim çoban ama
Sen harbiden yılansın galiba

-İzzet-i Nefs'ine fazlasıyla hakim olan Jesus.

Oğuzhan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Oğuzhan dedi ki...

Çobanlığı ezik görmem
Yılanı da çok severim
Ayıptır söylemesi
Edebiyatta seni ezerim

Saf olsam da bir nebze
Bilirsin severim seni
Tehditlere karnım tok
Çok çıkarmış boş tenekenin sesi

Dil bilgisi bilmezsin
Sorsam derdin söylemezsin
Hem kesinlik hem tahmin bir arada olmaz
Bir çalış, sonra gelirsin

-Gülen geçen Worm

İsa dedi ki...

Kendi kendini çürüten çürükçül
Bana dilbilgisi öğretmeden önce
Azıcık kendine gel büzül
Profesör gibisin incele de incele
Eksiklerini arasam düzülürsün bile bile

"Çoban diye aşağılayana / Çobanlığı ezik görmem."


Şöyle örnek vereyim çekileyim kendini çürüten çürükçül.

İsa dedi ki...

ha bide şey dicem bak

"Ben şiir yazmıyorum. Şair kariyeri mahvediyorum."

"Seni istersen pestede yenerim istediğin takımı al ben Beşiktaşım."

Tamam mı len?

Oğuzhan dedi ki...

Abi nedir bu argo kullanma sevdası? Argonun tanımlarından biri de "Bastırılan fiziksel şiddettin sözel olarak dışa vurumu" değil midir?

Ayrıca "Çoban diye aşağılayana" demek, çoban kelimesini aşağılama manasında kullanmanı kastediyor. Sokaklarımızdan örnek bir cümle. "Bu ne saç AQ, Kürt müsün?" Burada kürtleri aşağılık bir varlık olarak görerek, küçümse manasında kullanılmış bir sözcükle karşılaşırız. Yani aslında Kürtler aşağılık değildir(gerçekten de değildir, aşağılayan "GİRSİN BENİM KAVALIM"). Burada cümleyi kuran şahsiyetin dallamalığıdır. Ama yine de 2. tekil şahıs "aşağılanmıştır."

3. olarak. Abi 4lük dizmeyi bırak. Fazla kötü kedi şerafettin okumuşsun sen :D. Onun babasının adı neydi artık, onun gibi olcan başımıza.

4. olarak. Birbirimizin eksikliklerini arıyoruz burada abi. Sen bana laf ediyorsan ben de cevabını yazarım. Bak bakalım yazılarıma. Bir tane adın geçiyor mu? Geçiyorsa da güzel bir biçimde geçmiştir. Kusra bakma baba, biz insanları sürekli pohpohlayamıyoruz. Güzel yorum yapmasını da biliriz. Önceki yazılarına bak istersen.

Kısacası senin istediğin gibi biri olamam. Ama gerçek arkadaşlık da arkadaşını kendi istediğin biçime dönüştürmeye çalışarak, ya da hakaret ederek değil, onu öyle kabul ederek olur.

Oğuzhan dedi ki...

Bi de artık yorumlar senin onayından geçiyormuş. Yuh artık, bu kadar da yediremezlik olmaz abi :D

İsa dedi ki...

Ben çoban ruhlu derken saflığını temizliğini kastetmiştim. Bunu anlayamadıysan sorun sende demektir. Beni yanlış tanımışsın yani ben sana durduk yere hakaret etmeye eğilimli bi adam değilim. Tabi kişi kendinden bilir işi şöyle bi durumda var sen sürekli her platformda açığımı bulup sallama çabasında olduğun için benimde öyle bi çabalamaya girdiğimi düşünüyor olabilirsin. Yanılmışsın koçum.

İsa dedi ki...

Hakikaten çok zoruna gittiyse direk değiştirebilirim yazdığımı hiç problem değil

İsa dedi ki...

Bunların yanında kıvırıyorsun isa da diyebilirsin ama o gece yazıyı yazdığımda teksen de yanımdaydı istersen git ona sor ne manayla yazdığımı.

Oğuzhan dedi ki...

Tamam kardeşim bitsin burada bu tartışma. Ben yanlış anlamışım, kusra bakma.

İsa dedi ki...

Önemli değil dediğim gibi hiç bi şekilde seni yermek gibi bi amacım yoktu.