Hani böyle

Kaç gün olmuş blog girmiyorum değil mi? Edebi işlemlerimi uzun süredir kağıtlara yapar oldum. Teksen kardeşimin blogunda bahsettiği üzre Kavgam'ı evirdim çevirdim adam ettim süper bi Mafya öyküsü haline getirdim. Harbi kanka 8 kişinin yaşadığı bu olayları anlattığımız hikayemiz tam gaz sürüyor. Teksen istediği bölümleri yazarken bende ağacın gövdesini tasarlıyorum haliyle. Diyeceksiniz bi P.E.Z.E.V.E.N.G.O hikayesi vardı onu askıya aldık şu dönem için. Teksenle olan hikayemiz baya uzun soluklu bir şey olacak yani cilt halinde basılması,isim değiştirilmesi,önsöz hazırlanması ve herşeyin başında PC ortamına aktarılması çok çok uzun sürecek ki hikaye o kadar fazla dallanıp budaklandı ki anlatamam sizlere. Kavgam'ı yazmak çok büyük bir zevk oldu benim için Counter Strike den vakit buldukça Kavgam'a yoğunlaşıyorum. Karakter sayısının fazlalığı demek her kişinin ayrı hikayesi olması demek. Bu da herkesin içinden yepyeni öyküler çıkmasına sebep oluyor. Yakın zamanda Kavgam'a bi kapak projemiz var bittikten sonra sizlere sunacağız. Açıkçası bomba gibi bişey bekliyor sizleri. E-Book halinde falan bi şekilde dört bir yana sunucaz bu çalışmayı. Soluksuz okuyacağınız bi yapıt oldu gerçekten. Tabi bi çok değişiklik yapıcaz bunları sebepleriyle sunarız size ama bu yapıt gizli kalsın istemiyorum açıkçası. Herkese saygı & sevgi. Daha sık blog girmeyi denerim.

*Kavgam dışında Sinirlik ve Pişmanlık Üzerine & Jerfi'nin Otobüs Yolculuğu hikayelerimi de bu hafta sonu blog'umda okuyabilirsiniz. Hepinize mutlu günler. Esen kalın.

1 yorum:

Oğuzhan dedi ki...

Baba Kavgam'a süper bir önsöz yazdım ve en az onun kadar iyi bir kapak buldum. Yarın ya da yarından sonra gösteririm.