Soğuk

Soğuğum bugün.
Üşüyorum ama ne bi mont ısıtır beni ne bi ceket. Vücudum üşümüyor aslında..
Ruhum donmuş gibi.
Hiç bişey hissetmiyorum.Yada çok fazla şey hissediyorum.
Ayırdına varamıyorum.
Herşey güzel belki..
Yada herşey iyice boka sarıyor.

Aynada baktığım kişiye hayranım. O da bana öyle.

Dengesizlik...

Problem burda.Bişeye ihtiyacım var bi müziğe,bi ritme.
Birine.

Anlık kahkahalarıma tepeden baktığımda aslında o an ona gülmediğimi farkediyorum.
Yanımdakilerin mutluluğuna gülüyorum.
Yanımdakiler iyi ki var.

Bugün dönüyor ama atlatıyorum herşeyi sizlerle.

Herşeye rağmen Life Goes On.

her yanıyla çok güzel hayat
...life just goes on
ağlasan da sen dayan
...change gon come soon
nemli gözlerinde kalmasın bi damla yas
...dry dem eyes end your great depression better dayz come

0 yorum: