J.L.L

7 Aralık Pazar 2008 günü ömrümden gitmek üzere 9 dk içinde ölmezsem tabi (:.

Bayram tatiline sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum.Seni özlemek yakıyo beni.Cidden böyle olmazdı.Öncekilerde uzaklaşınca bi sevinir bi rahatlardım.Sende olmuyo.

Bugün 2 film izlemek dışında hiçbişey yapmadım. Biri awake öteki nevabackdown.

Dışarı adımımı atmaya korktum zaten.Çok kalabalık.

Yarın bayram.

Bayram şekeri toplamaya giden çocuk neşesi,torunlarına elini öptüren dede huzuru istiyorum.

Sensiz yok,cık,olmuyo.

Ne yaptın da 3. kişi oldun?

Cumartesi gelsin.

Cumartesiye kadar biri beni kapatsın.

Dün akşamdan beri allak bullağız sanki.

Şimdi birazdan uyuduğuma dair mesaj atıcam sana.

Uyuyamıcam ama.Belki uyurum.Uyumayı seviyorum.Belkide seni getiriyo bana uyku.

Dün akşam karnımın ağrısına rağmen ne rüyalar gördüm :).

Bu akşam öyle bişey istemiyorum.

Senle olayım istiyorum.Seni göreyim.Uzun uzun göreyim yeter.

Film senaryosuymuşcasına gidiyoruz farkında mısın?

Farkındasın.Soru benimki de :).

Çok yüzeysel yazdım derine inmek istiyorum ama sen yokken inemiyorum.

Özledim ben seni.

çok.

Letheciime.(uyumam bak belki)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bunu cok sevdım.