Çok sevdiğim şarkı sözleri part 1.

Bizi Deli Etme

MAFSAL

çok kolay dimi para kazanmak eminim elini yakmaz bolca harcamak
ufak bi kaçamak yapmak 200 dolara patlar mı ha bidakka bu rap götünde patlar
açım evet hadi kaçın ıslanırsa kalpten gider trilyonluk saçı
arap atı gibi batın hadi rapimle satın alırım yatını ve katını beybi
hey tikky hii bana bol para bay bol pantolonumu aç ağza al by by yee
bu mafsal farkı durumu ele alınca bu ortam baydı
bankamdan çekilecek 5 kuruşum yok arkamdan iş çevirme
kankandan borç al git org çal piç anlamıyosun sana 4 albümdür anlatıyorum
istediğimi yapamamak tek sorunum
şunu bir şekilde anlatalım yaşaması gerekenler yaşamıyo adamım (adamım)
şşt bana bırakın bu rape sikiniz yeterse kaldırıp atın

NAKARAT

SES ÇIKARMA KES VE DE PES ET
RAPİ BIRAK ES GEÇ BİZİ DELİ ETME
PİÇ SEÇ STİLİMİ COPY PASTLE ŞEKİL ET
Bİ DE BUNU TEST ET.

RAPOZOF

param yok rapim var tepinme çatlar ar damarın
bu barlar barbar olur nar gibi harlar vay vay
darlandım kay yana kay ay çok hoş manitan var
çok bakımlı gözü yüksek rakımlı sevmez bu vatanı
kat ve yat için yatar ve yapar atar
dal salkar memelerin de sarkar
bir berber götünü siker,bu rapler rehber olur bu şehre
şevkati öldürür şevk döndürür sigarıyı zevk uğruna
peşpeşe şampanya boom!küçük oruspuydun büyüdün ne oldun?
dal dan dala kondun. acaba niye?
toz kondurmam rapime duydunmu lan ibne?
sen kendini biliyorsun ona göre!
küfürde ediyorum bu bizim kavgamız
hiphop bi kavgadır alayına gider
benim param benim param,senin paran benim param olmasın
bok paranı cebine sok yavşak
hatun tiki ama ağzı sarımsak kokuyo
noluyo?bak rapo yazıyo.
ha piyasa albüm mü? elbet oda olur
underground deyinde akan sular durur..


NAKARAT

SES ÇIKARMA KES VE DE PES ET
RAPİ BIRAK ES GEÇ BİZİ DELİ ETME
PİÇ SEÇ STİLİMİ COPY PASTLE ŞEKİL ET
Bİ DE BUNU TEST ET.

0 yorum: