Sessizlik Ritmleri

Oturdum.
Ayağa kalkıp pantolonumu düzelttim ve tekrar oturdum
Cırcır böceklerinin gece sesleri beni dinlendiriyordu
Sahilden dönen sarhoş bi çift gördüm
Gülümsedim. Ve onları izlemeye koyuldum.
Keşke yere düşseler diye aklımdan geçirdim.
Bu güzel yaz gecesinde yıldızlar...
Yıldızlar derken aklıma şu satırlar geldi.

''Şunu bilin ki Prensim, Kabaran okyanusların Atlantis'i ve onun görkemli kentlerini yutmasından hemen sonra, Dünya'da o güne kadar görülmemiş bir çağ başlamıştı. Aryas'ın oğullarının doğduğu bu çağda,Dünya üzerindeki imparatorluklar ve uygarlıklar, gökteki yıldızların mavi pırıltıları kadar dağınık fakat belirgindi.İşte bu sıralarda Kimmeryalı Conan geldi. Çelik bilekli elinden kılıcını hiç bırakmayan bu kara saçlı, şahin gözlü yiğit,tüm imparatorlukları sandallı ayağının altında çiğnemek istiyordu.''

Conan hikayelerini bodrumkatına kaldıralı yıllar olmuştu.
Keşke yeniden çıkartıp hepsini okumaya vaktim ve isteğim olsa. Aslında ikiside var ama insan yaradılışı işte garip.
Bankın sağ ayağının dibine bıraktığım birayı alıp yudumladım.
Kulağımda güzel bi tını vardı...
Bu tınıyı telefonun titreme sesi bozdu.. Tınıdan aklımda kalan "I Wish" olduğuydu.
Bi mesaj vardı... Ondan " naber napıyosun "
Ayağa kalktım "iyi canım sen?" cevabı yolladıktan sonra sahilde yürümeye devam ettim..
Telefon tekrar titredi.
"Yarın ablamla sizin oraya geliyoruz."
Birayı bi dikişte bitirip denize şutladım.
Sonra iskeleye koşup uçarcasına atladım.
Tabi telefonu iskelenin başında biryere koymayı unutmadım.
Islak ıslak banka gidip yattım. Bu gece çok çabuk geçsin diye geçirdim içimden.
Uyku bi türlü beni bulmuyordu fakat..
Kafamı yıldızlara diktim. Bitanesini seçip ona dikdik baktım.
Acaba odama mı gitsem?
Ne yapsam...
Kalktım ve tekrardan yürümeye başladım.
Yandaki otelden eğlenenlerin sesleri geliyordu. Şezlonglardan birine uzanıp onları dinlemeye başladım. Fakat sıkıldım...
Kalkıp odama gittim. Onu düşündüm...Telefon!!
İskelede unutmuştum. Can havliyle odadan çıktım ve koşmaya başladım. Ayaklarım acıyordu. Alkolün etkisiyle başım dönüyordu. Ama o ordaydı telefonum...
2 mesaj gelmişti
İsaa?
Kızlarla mısın ondan mı cevap vermiyorsun yoksa?
Bu durumu tam anlamıyla açıklamak zor olacaktı. . .

İşte tam 4.5 ay sonrasını görüyorum şimdi.

0 yorum: