Ateist ile Şeytan'ın Karşılaşması

Günlerden bir gün bir Ateist yolda yürüyormuş. Çok susadığını farkedip bir dükkana girmiş.

Tam bu sırada dükkanın sahibi kapıyı kapatmış ve karşısına geçmiş.
Ben Şeytan'ım demiş.
Sonra bakınız ne olmuş...

-Ben Şeytan'ım.
-Memnun oldum.
-Nasıl yani korkmadın mı?
-Olmayan birşeyden neden korkayım ki?
-Nasıl neden? Şeytan'ım ben sen inançsız mısın?
-Evet sana da o karşı çıktığına da inanmıyorum. Hatta niye sana diyorum ki? Sen Şeytan değilsin. Normal bi insansın.
-Ama... Ama ikimizde onu sevmiyoruz!
-O veya bu beni ilgilendirmiyor. Ben nötrüm. Sizde dalga geçmeyi bırakında bana bi su verin.
-Saçmalama ben gerçekten Şeytan'ım dedi Şeytan ve kafasını 360 drc. döndürdü.

Ateist şaşırmıştı bu görüntü karşısında. Soğukkanlılığını korudu.
-Bu bi şaka değil mi?
-Hayır dostum bir gerçek... Sen bana inanırsan ve senin gibi herkesi toplarsak dünyanın hakimi olabiliriz!!

Ateist'in dili tutulmuştu...
Ama... dedi.

(sahneye nazar boncuklu bir bulut girer ve şeytan ile ateisti taş eder.)

biter...

0 yorum: